ارتباط مردم با پلیس هدفمند شده است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'محرم مجرد' در حاشیه همایش ملی شایسته سالاری در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از سال 1384 كه سامانه 197 ناجا راه اندازی شده ، نرخ رضایت مندی مردم از عملكرد نیروی انتظامی همواره رشد داشته است.

وی خاطر نشان كرد: امروزه مردم ایران به نیروی انتظامی اعتماد بیشتری نسبت به گذشته پیدا كردند كه این موضوع خبر خوشایندی برای كاركنان این نیرو است.

رییس بازرسی نیروی انتظامی در خصوص نظارت بر رفتار پرسنل ناجا و برخی شكایت ها از مامورین راهنمایی و رانندگی پس از اجرایی مرحله جدید تخلفات رانندگی، گفت: یكی از وظایف بازرسی ناجا صیانت از كاركنان این نیرو در واحدهای مختلف است.

وی تصریح كرد: برای بهبود و افزایش كیفیت برخورد نیرو های انتظامی با مردم دوره های مختلف آموزشی برای آنان دایر شده است و در چند سال اخیر نیز شاهد بهبود شاخص های رفتاری آنان بودیم.

سردار مجرد با بیان اینكه وجود برخی مشكلات در اجرای هر قانون جدید طبیعی است، گفت: تلاش داریم با افزایش آموزش ها و نظارت ها، عملكرد پرسنل در حوزه های مختلف را بهبود بخشیم.

رییس بارزسی ناجا در خصوص همایش ملی شایسته سالاری نیز گفت: گسترش فرهنگ شایسته سالاری در سطح جامعه و استفاده از تجارب سازمان های دولتی و غیر دولتی در این زمینه از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی تاكید كرد: راهبرد اصلی نیروی انتظامی در میزبانی این همایش نیز استفاده از اندوخته های علمی و فرهنگی ایران برای افزایش شایسته سالاری در كشور است.

همایش یك روزه ملی شایسته سالاری صبح امروز-چهارشنبه- در ستاد ناجا آغاز به كار كرد كه قرار است تا عصر امروز در این همایش 27 مقاله به صورت سخنرانی ارائه شود.

اجتمام** 1379*





:: برچسب‌ها: دوچرخه , قرمز , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: